شناسهٔ خبر: 51148 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری اداره راهداری خراسان شمالی:

۴ اکیپ امدادی به مسافران عبوری از خراسان شمالی خدمات می‌دهند

راهداری معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: در طرح نوروزی امسال چهار اکیپ امدادی برای کمک به رانندگان عبوری از جاده‌های استان خدمات‌رسانی دارند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی، محمد مشتری اظهار کرد: این اکیپ‌ها نسبت به تعمیر خودروهای دچار نقص در جاده‌ها مبادرت دارند.

وی گفت: برای تأمین ایمنی سفرهای نوروزی، این اداره کل اقدامات لازم را انجام داده است، در این زمینه، عملیات خط‌کشی در ۵۵۰ کیلومتر از جاده‌های استان انجام شده است.

وی با اشاره به نصب گاردریل در سطح جاده‌های استان گفت: تابلوها به عنوان زبان گویای جاده، اهمیت زیادی در تأمین ایمنی رانندگان دارد از این رو تعمیر و نصب تابلو علائم راهنمایی در جاده‌ها به تعداد ۱۲ هزار عدد در دستور کار قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: اجرای شبکه روشنایی جاده‌ها و تونل بابا امان به طول ۲ هزار و ۳۵۰ متر از دیگر اقدامات در آستانه سفرهای نوروزی است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: خط نوشته و هاشور به مساحت ۳۵۰ مترمربع، تعمیر و نصب چراغ‌های چشمک‌زن و لکه‌گیری سطح جاده‌ها از دیگر اقدامات برای تأمین ایمنی سفرها است.

نظر شما