شناسهٔ خبر: 51169 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان خبر داد؛

شرايط نامساعد جوی بنادر مركز و غرب هرمزگان را به تعطيلی كشاند

اله مراد عفیفی پور رئيس ستاد طرح تسهیل سفرهای دریایی نوروز ۹۷استان هرمزگان گفت: با توجه به هشدار هواشناسی و نامساعد بودن شرایط جوی، تمامی بنادر مسافری مركز و غرب استان تا اطلاع ثانوی به حالت تعطیل درآمدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره كل بنادر و دريانوردي هرمزگان، "اله مراد عفيفي پور" گفت: به دلیل سرعت شديد باد و مواج بودن خليج فارس، از صبح امروز تردد تمامی شناورهاي مسافری در بنادر مركز و غرب استان  در راستای افزایش ایمنی سفرهای دریایی، انجام نمی شود.

وي همچنین از مسافرین و شهروندان خواست تا زمان بازگشایی بنادر مركزي و غرب استان، از مبادی غیر مجاز و با شناورهای غیر استاندارد تردد نداشته باشند.

اين مقام مسئول بر لزوم رعايت نكات ايمني دريايي تاكيد كرد و افزود: مسافرين و شهروندان می‌توانند با بهره‌گيری از شناورهای استاندار در ساعات مجاز سفرهاي ايمن و خاطره انگيزي را براي خود و خانواده در كرانه آبهاي فيروزه اي رنگ خليج فارس رقم بزنند.

عفيفي پور در پايان اضافه کرد: هموطنان در صورت ضرورت می توانند از مسیر دریایی بندر پهل  و لافت –در فاصله ٧٠کیلومتری غرب بندرعباس به جزيره قشم تردد نمايند.

نظر شما