شناسهٔ خبر: 51232 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

حمیدرضا محمدحسینی:

تدابیر ویژه نوروزی در بندر شهید حقانی/ افزایش ۳ شناور با ظرفیت ۴۰۰ نفر/ مردم بدون معطلی می توانند به مسافرت دریایی بروند

 بندرشهید حقانی مدیر بنادر شهید باهنر و شرق هرمزگان اعلام کرد: اقدامات ویژه‌ای به منظور بهبود سفرهای نوروزی مسافران در بزرگ‌ترین پایانه مسافری کشور(بندر شهید حقانی) در آستانه نوروز ۹۷ صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، حمیدرضا محمدحسینی مدیر بنادر شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت:برای بهبود و تسهیل سفر گردشگران دریایی نوروز، اقدامات ویژه‌ای در بزرگ‌ترین پایانه مسافری کشور(بندر شهید حقانی) در آستانه نوروز ۹۷ صورت گرفته است که رفاه و رضایت‌مندی مردم و افزایش ایمنی دریایی را به دنبال خواهد داشت.

وی درباره اقدامات صورت گرفته در بندر شهید حقانی، افزود:افزایش دستگاه‌های فروش بلیت الکترونیکی cash less به ۸ عدد با کمک بانک صادرات، استقرار ۴ دستگاه ATM جدید با قابلیت فروش بلیت، فروش بلیت در باجه‌هایی در خارج از سالن مسافری به صورت الکترونیکی برای جلوگیری از معطلی مسافران از مهم ترین اقداماتی است که در جهت تسهیل سفر دریایی گردشگران نوروزی در نظر گرفته شده است.

مدیر بنادر شهید باهنر و شرق هرمزگان ادامه داد:برای آنکه معطلی مسافران دریایی به حداقل برسد، باجه‌های صدور بلیت در داخل سالن از ۲ باجه به ۸ باجه افزایش یافته است. از طرفی راه دسترسی جدید برای خروج مسافر به طول ۵۰۰ متر ایجاد شده است. افزایش ۳ شناور جدید با ظرفیت بیش از ۴۰۰ نفر از دیگر اقداماتی است که برای نوروز ۹۷ تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه شماره ۳۵۵۵ برای پاسخگویی مستمر سوالات مردم درباره تردد در بنادر ایجاد شده است، تصریح کرد:رادیو صدای دریا در محدوده اسکله شهید حقانی بندرعباس فعال شده است.

نظر شما