شناسهٔ خبر: 51281 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۷

شهرام آدم نژاد شهرام آدم نژاد مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در پیام نوروزی سال ۱۳۹۷ با تاکید بر تلاش برای دستیابی به آینده ایی روشن، گفت: بهار نماد جلوه گاه الهی در باز آفرینش طبیعت است و نوروز طلیعه این دگرگونی شگرف و پیامی به آدمی برای از خود رستن و به او پیوستن است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، متن کامل پیام نوروزی شهرام آدم نژاد رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به شرح زیر است:

خداوند رحمان را سپاس و ستایش که نسیم بهاری و دلنشین در حال وزیدن است و طبیعت شاهد دگرگونی تمام نمای رحمت باری تعالی می گردد.

بهار نماد جلوه گاه الهی در باز آفرینش طبیعت است و نوروز طلیعه این دگرگونی شگرف و پیامی است به آدمی برای از خود رستن و به او پیوستن.

سرسبزی و صفا و صمیمیت ،تازگی و لطافت در راه است ،خداوند متعال سفره ی سرسبزی و بهار را گسترده و شادی را به دلها هدیه داده است.

فصل بهار نه تنها فصل نو شدن زمین، بلکه فصل نو شدن انسان،شروع راهی جدید با تصمیمات نو و مضاعف شدن تلاش برای دستیابی به آینده ایی روشن می باشد و نوروز جشنی زیبا به مناسبت سالی جدید است ؛ علاوه بر اینکه رسمی زیبا و سنتی باستانی است  به دلیل فلسفه  ای که از دیدگاه اسلام دارد حس معنوی زیبایی را با خود به همراه می آورد.

این بهار طبیعت و نو شدن و تغییر را به همگی شما عزیزان تبریک عرض نموده و امیدوارم سال جدید سالی سرشار از  موفقیت و کامیابی برای شما و خانواده های گرامیتان بخصوص همکاران محترم در شهر فرودگاهی حضرت امام خمینی (ره) باشد .

شهرام آدم نژاد

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

نظر شما