شناسهٔ خبر: 51295 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری استان اردبیل اعلام کرد:

محور اردبیل - آستارا پرترددترین محور استان

تردد مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: بیش از ۸۰ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی محور اردبیل-آستارا به ثبت رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل، علی رحمتی در بازدید از محورهای مواصلاتی و اکیپ‌های نوروزی مستقر در راهدارخانه‌های استان با اعلام این خبر افزود: بر اساس آمارهای ثبت شده در ۶۰ سامانه تردد شمار که در ۳۰ نقطه از محورهای مواصلاتی استان نصب شده از ۲۳ الی ۲۹ اسفند ۹۶ آمار تردد وارده به استان با رشد ۱۲.۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به رقم ۱۳۶ هزار و ۶۳۵ تردد رسید.

رئیس کمیته حمل‌ونقل ستاد خدمات سفرهای استان اردبیل تصریح کرد: تعداد خودروهای خارج شده از استان نیز در این مدت با رشد ۴.۵ درصدی بالغ بر ۱۰۹ هزار ۶۲۰ وسیله نقلیه است.

عضو شورای اداری استان اردبیل با بیان اینکه محور اردبیل - آستارا با ثبت بیش از ۸۰ هزار تردد، پرترددترین محور استان در روزهای اخیر بوده است، افزود: در مجموع آمار تردد وارده و خارج شده از استان طی این مدت ۲۴۶ هزار ۲۴۷ خودرو بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸.۷ درصد رشد داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۱۲۰ اکیپ راهداری با ۲۶۰ دستگاه ماشین‌آلات در ۱۳ راهدارخانه استان برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی مستقر شده‌اند و نظارت ویژه‌ای هم بر فعالیت مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین‌راهی داریم.

نظر شما