شناسهٔ خبر: 51339 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

۷۲مورد بازرسی ميدانی از ناوگان شرکت های هواپيمايی

هواپیما هما مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: از تاریخ ۹۶/۱۲/۲۷ تا ۹۷/۱/۳ بازرسان استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری نسبت به انجام ۷۲مورد بازرسی از هواپیماهای شرکتهای هواپیمایی ایرانی در ۴ فرودگاه پر تردد؛ مهرآباد، امام(ره)، مشهد مقدس و کیش اقدام کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: از تاریخ ۹۶/۱۲/۲۷ تا ۹۷/۱/۳ بازرسان استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری نسبت به انجام ۷۲مورد بازرسی از هواپیماهای شرکتهای هواپیمایی ایرانی در ۴ فرودگاه پر تردد؛ مهرآباد، امام(ره)، مشهد مقدس و کیش اقدام کردند.

رضا جعفرزاده اظهارداشت: در این بازرسی ها تا به امروز همه شرکتها حداقل ۲ بار مورد بازرسی قرار گرفتند و تعداد این بازرسی ها برای برخی شرکتها به بیش از ۱۰ مورد رسید.

وی افزود: در طول این بازرسی ها، بعضا اشکالاتی مشاهده شد که پس از رفع اشکال از سوی شرکتهای هواپیمایی، هواپیماها به پرواز ادامه  دادند .

جعفرزاده تصریح کرد: بازرسان سازمان تا۹۷/۱/۱۵ بازرسی ها را ادامه خواهند داد.

مدير روابط عمومي سازمان هواپيمايي كشوري  همچنين آخرين وضعيت پروازهاي نوروزي را اعلام كرد و گفت: از تاريخ ۲۴ اسفندماه ۹۶ تا ۲ فروردين ماه ۹۷ در مجموع ۹۸۷۸ نشست و برخاست هواپيماهاي مسافربري (داخلي و بين المللي) انجام شده است.

نظر شما