شناسهٔ خبر: 51350 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

راستاد مطرح کرد؛

توجه به ایمنی مسافران و کیفیت خدمت رسانی در اولویت سازمان بنادر است/ رصد و پایش مداوم میزان رضایتمندی مسافران دریایی/ راه‌اندازی ۹ اسکله گردشگری – تفریحی

بازدید مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه موج دوم سفرهای نوروزی در راه است، گفت: در طرح نوروزی تسهیل سفرهای دریایی، دو مقوله "کیفیت خدمات ارائه شده و ایمنی مسافران" در اولویت کاری ماست

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد در نشست هماهنگی ستاد تسهیل سفرهای دریایی نوروز ۱۳۹۷ که در سالن کنفرانس بندر شهیدحقانی برگزار شد، اظهار کرد: رصد و پایش مداوم میزان رضایتمندی مسافران دریایی تردد کننده به پایانه های مسافری دریایی و مبادی گردشگری از جمله نکات مهمی است که باید مورد توجه مسوولان و دست اندرکاران طرح نوروزی تسهیل سفرهای دریایی قرار گیرد.

وی افزود: چنانچه شاهد نارضایتی در ارائه خدمت به مسافران و گردشگران باشیم ضروری است که با چاره اندیشی و اتخاذ تدابیر لازم سطح کیفی خدمات ارائه شده را ارتقا بخشیم چرا که در غیر این صورت روند یکنواخت را پشت سر گذاشته ایم.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به نصب و بهره برداری از ۹ اسکله شناور گردشگری در جزایر قشم، هنگام و خورآذینی شهرستان سیریک در سواحل مکران، عنوان کرد: با چنین اقداماتی شاهد بهبود شرایط و فراهم کردن امکانات لازم برای ایجاد آسایش و رفاه گردشگران دریایی هستیم.

راستاد درخواست کرد که اقدام شایسته همکاران اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان باید در سایر مناطق ساحلی دارای پتانسیل گردشگری به عنوان یک مدل جدید از گردشگری دریایی تعمیم یافته و در دستور کار قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه موج جدید مسافرت در تعطیلات نوروزی در راه است، خاطرنشان کرد: طی روزهای آینده با حضور گسترده هموطنان در بنادر مسافری و اسکله های گردشگری همراه خواهیم بود و همه ارائه دهندگان خدمت در طرح نوروزی تسهیل سفرهای دریایی باید نسبت به کیفیت خدمات رسانی و نیز ایمنی سفرها اهتمام ورزند.

راستاد تاکید کرد که در صورت رخداد شرایط اضطرار باید با بسیج امکانات و نیروهای انسانی آموزش دیده اقدام فوری و مناسب در دستور کار قرار گیرد. 

اختصاص بیش از ۷ هزار صندلی برای سفر‌های دریایی/ راه‌اندازی ۹ اسکله گردشگری – تفریحی

مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور گفت: در تعطیلات نوروز امسال ۶۳ شناور مسافری با ظرفیت ۷ هزار و پانصد صندلی در کشور به مهمانان نوروزی خدمات رسانی می‌کنند.

همچنین، محمد راستاد امروز در نشست ستاد تسهیلات سفر‌های دریایی استان هرمزگان در بندرعباس افزود: ۵۳ شناور و ۶۵ لندینگ کرافت در شهرستان‌ها و جزایر استان در تعطیلات نوروز تردد می‌کنند.

وی گفت: برای نخستین بار ۹ اسکله گردشگری - تفریحی با اعتبار ۵۲ میلیارد ریال در استان هرمزگان راه‌اندازی شده است.

طرح نوروزی سفر‌های دریایی از ۲۵ اسفند پارسال آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین امسال ادامه دارد.

نظر شما