شناسهٔ خبر: 51387 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در خراسان شمالی انجام شد:

بازدید نوروزی استاندار خراسان شمالی از پایگاه‌های خدمات سفر اداره راهداری استان

بازدید استاندار خراسان شمالی همزمان با ایام نوروز از پایگاه‌های خدمات سفر شهرستان‌های فاروج و شیروان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان شمالی، محمدرضا صالحی در این بازدید ضمن قدردانی از زحمات تمامی تلاشگران در عرصه خدمت‌رسانی در این ایام گفت: در نوروز امسال با هماهنگی‌های خوبی که میان اعضای ستاد وجود دارد شاهد ارائه خدمات مناسب به مسافران هستیم.

وی از تمامی تلاش‌گران در عرصه راهداری و حمل‌ونقل خواست تا شرایط را برای مسافرت ایمن فراهم کنند تا زائران و مسافران خاطره‌ای خوش از این استان داشته باشند.

علی‌اصغر بدیعی مقدم مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان نیز در این بازدید گفت: ۲۲ اکیپ راهداری خراسان شمالی در محورهای استان در ایام طرح نوروزی مستقر هستند و تمام راهدارخانه‌ها برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی آماده ارائه خدمات می‌باشند.

وی از تهیه اقلامی همچون بروشورهای اطلاع‌رسانی بخش راهداری، ایمنی، حقوق مسافر و نقشه استان و ایران و... خبر داد و افزود: بالغ بر ۱۵۰۰۰ انواع بروشورهای ایمنی، حقوق مسافر و نقشه در ایام طرح نوروزی در اختیار مسافرین عبوری از محورهای اصلی استانی توسط همکاران بخش راهداری و حمل‌ونقل قرارگرفته است.

وی بر ایمنی جاده‌ها نیز تأکید کرد و افزود: تمامی تابلوها و سایر موارد مرتبط در سطح جاده‌های این استان برای راهنمایی مسافران آماده است و قبل از شروع سال جدید کلیه علائم سطح جاده‌های استان شستشو شده و بالغ بر ۲۰۰ عدد بنرهای ایمنی و هشداری در محل‌های مناسب در محورهای استانی استان نصب شده است.

نظر شما