شناسهٔ خبر: 51484 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

بررسی وضعیت پلاک گذاری و مرخصی خودروهای پلاک اروندی در بندر خرمشهر

جلسه با حضور فرمانده کنترل ترافیک شهری راهور ناجا و هیئت همراه، وضعیت و روند پلاک گذاری و اعطای مرخصی به خودروهای پلاک اروندی در بندر خرمشهر مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، طی نشستی با حضور فرمانده کنترل ترافیک شهری راهور ناجا، فرمانده راهور استان خوزستان، فرمانده پلاک گذاری سازمان منطقه آزاد اروند و فرماندهان راهور شهرهای آبادان و خرمشهر وضعیت پلاک گذاری و اعطای مرخصی به خودروهای پلاک اروندی در بندر خرمشهر بررسی شد.

در این نشست مشاور اجرایی مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر به بیان معضلات و مشکلات مربوط به پلاک گذاری و اعطای مرخصی به خودروهای پلاک اروندی پرداخت.

حمید رضا اشترابه در خصوص بلاتکلیفی تعداد زیادی خودروهای اروندی پلاک گذاری نشده و عدم اعطای مرخصی به خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی سی که گلایه شهروندان خوزستانی را به همراه داشته مطالبی بیان کرد.

وی همچنین پیرامون مشکلات مربوط به زمان اعطای مرخصی به این خودروها به ویژه در اواخر اسفند ماه و فصل تابستان که باعث بروز حوادث متعددی در مسیرهای تردد و ایجاد ترافیک در مجتمع بندری خرمشهر می شود نیز سخن گفت.

در این نشست سرهنگ داوود قاسمیان فرمانده کنترل ترافیک شهری راهور ناجا نیز قول پیگیری، مساعدت و همکاری در خصوص رفع مشکلات و معضلات مطرح شده را اعلام کرد.

همچنین شرکت کنندگان در این نشست از بخش های مختلف مجتمع بندری خرمشهر، محوطه خودرویی و محل پلاک گذاری خودروهای اروندی بازدید کردند.

نظر شما