به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، علیاصغر بدیعی مقدم اظهار کرد: برای ارائه خدمات بهتر و ارتقای رضایتمندی مسافران، اقدامات و تدابیر لازم در این اداره کل، پیش از فرارسیدن سفرهای نوروزی انجامشده است و نظارت و کنترل خدمات ارائهشده توسط شرکتهای حملونقل مسافری در دستور کار قرارگرفته است.
وی افزود: نمایندگانی از این اداره کل با حضور در دفاتر نظارت و رسیدگی به شکایات در محل پایانههای مسافری عمومی، به انتقادها و شکایتهای احتمالی مسافران رسیدگی میکنند.
بدیعی مقدم اظهار کرد: نظارت و بازدید از پایانههای مسافری نیز پیش از آغاز سفرهای نوروزی انجامشده و اکنون نیز در حال انجام است.
وی پیگیری ناوگان عمومی درراه مانده و جایگزین نمودن ناوگان، بازدید از مجتمعهای خدمات رفاهی و نمازخانههای بینراهی و پذیرایی از مسافران با بستههای فرهنگی را از دیگر اقدامات انجامشده برای خدماترسانی به مسافران نوروزی عنوان کرد.
بدیعی مقدم گفت: در راستای صیانت از حقوق شهروندی، شرکتهای مسافری مکلف شدهاند تا برچسب شماره سامانه پیام کوتاه رسیدگی به شکایات را در داخل ناوگان نصب کنند و این برچسب باید بهگونهای باشد که برای مسافران قابل روئیت و دید باشد.
وی خاطرنشان کرد: برای ارتقای رضایتمندی مسافران، گشتهای مشترک و تشدید بازدیدها از ناوگان مسافران، نظارت بر عملکرد مدیران فنی شرکتها، نظارت بر عملکرد مراکز مجاز معاینه فنی خودروهای سنگین و برگزاری کنترل نامحسوس در محورهای استان انجام میشود.
مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای خراسان شمالی تصریح کرد: کارشناسان این اداره کل روزانه در پارکسوارها حضور دارند و نحوه خدماترسانی ناوگان عمومی را رصد و کنترل میکنند.
نظر شما