شناسهٔ خبر: 51506 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

میزبانی از ۱۴۰ هزار مسافر در ۶ فرودگاه اصلی کشور

هواپیما هما شمار پروازهای نوروزی در ۶ فرودگاه بزرگ کشور (مهرآباد، امام خمینی (ره)، مشهد، شیراز و اصفهان) دیروز (سه شنبه) به یک هزار و ۳۱ مورد رسید و ۱۴۰هزار و ۶۷۸ مسافر از این طریق اعزام و پذیرش شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از ایرنا، تارنمای شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی کشور امروز اعلام کرد، در سیزدهمین روز از پروازهای نوروزی، فرودگاه مهرآباد با ۳۷۵ مورد نشست و برخاست هواپیما و خدمات دهی به ۴۵ هزار و ۳۷۵ مسافر در صدر فرودگاه های کشور به لحاظ جابجایی مسافران نوروزی قرار گرفت.

فرودگاه امام خمینی (ره) با ۲۵۰ مورد نشست و برخاست هواپیما و ۴۴ هزار و ۷۵ اعزام و پذیرش مسافر و فرودگاه مشهد با ۱۸۶ مورد نشست و برخاست هواپیما و ۲۶ هزار و ۳۸۵ اعزام و پذیرش مسافر جایگاه های دوم و سوم را از آن خود کردند.

در فرودگاه شیراز ۱۰۷ مورد نشست و برخاست هواپیما رخ داد و ۱۲ هزار و ۱۳۵ مسافر جابجا شدند.

همچنین فرودگاه های اصفهان با ۶۴ مورد پرواز و خدمات دهی به هفت هزار و ۲۳۳ مسافر و اهواز با ۴۹ مورد نشست و برخاست هواپیما و میزبانی از پنج هزار و ۴۷۵ مسافر در پروازهای داخلی و خارجی در رتبه های بعد جای گرفتند.

 این فرودگاه ها در ششم فروردین ماه به عنوان دوازدهمین روز آغاز پروازهای نوروزی، میزبان ۹۸۲ فروند هواپیما و ۱۳۳هزار و ۲۹۹ مسافر بودند.

سفرهای نوروزی از بیست و چهارم اسفندماه پارسال آغاز شد و تا چهاردهم فروردین ماه ادامه دارد.

نظر شما