شناسهٔ خبر: 5155 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آمادگي كامل اداره كل راه و شهرسازي استان اردبيل براي ارائه خدمات به مسافران نوروزي

جاده مدير راهداري اداره كل راه و شهرسازي استان اردبيل از آمادگي كامل راهداران اين اداره كل در اجراي طرح راهداري نوروزي خبر داد .

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان اردبيل، علي يوسف زاده با بيان اينكه در طرح راهداري نوروزي اكيپ هاي راهداري استان در نقاط مختلف استان مستقر هستند گفت: با توجه به وظیفه ذاتی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبيل مبنی بر ایمن سازی محورهای مواصلاتی جهت تردد ایمن، این اداره کل در اسفند ماه هر سال جهت استقبال از مسافران نوروزی نسبت به ایمن سازی راه های استان اقدام می‌­نماید.

وي افزود: با عنایت به نزولات جوی در نیمه اول اسفند ماه و به کار گیری تمام امکانات جهت برف روبی و بازگشائی راه ها، انجام امورات مرتبط با عملیات راهداری مستمر در راه‌­های استان جهت استقبال از نوروز ۹۴ با مشکلاتی مواجه گردید و در راستای انجام بموقع آماده سازی راه ها جهت تردد ایمن مسافران نوروزی، با توجه به محدودیت زمانی ، این اداره کل با بسیج تمام امکانات ستادی و شهرستانی در کلیه شهرستان ها از امروز ایمن سازی محورها را شروع و انشا الله قبل از آغاز تعطیلات نسبت به ایمن سازی كامل راه ها اقدام مي‌­نمايد.

يوسف زاده خاطر نشان كرد اين عمليات شامل لکه‌­گیری، احیاء خط­‌کشی، شستشو و بازسازي تابلو­ها و علائم ایمنی، بازسازی گاردریل­ها ، پاکسازی حریم راه ها و ... مي‌­باشد و امیدواریم بهره برداران از راه های استان سفر خوب و ایمن را در تعطیلات نوروزي داشته و ایام بدون حادثه اي را سپری نمایند .

نظر شما