شناسهٔ خبر: 51581 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های استان یزد خبر داد:

دریافت گواهینامه بین‌المللی فرودگاه یزد در سال ۹۷/ افتتاح سالن بین‌المللی فرودگاه و افزایش پروازها در سال جاری

فرودگاه یزد مدیرکل فرودگاه های استان یزد با اشاره به دریافت گواهینامه بین المللی فرودگاه یزد بر اساس برنامه کوتاه مدت تدوین شده، از برنامه ریزی برای نصب تجهیزات کمک ناوبری ازجمله ILS و DVOR این فرودگاه در سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شركت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران عباس محمدی به معرفی مهمترین اقدامات انجام شده در فرودگاه یزد طی سال ۹۶ پرداخت و عنوان كرد: سال ۹۶ درحوزه های هوانوردی، تامین تجهیزات و ارتقای ایمنی توانستیم بر اساس برنامه ریزی كوتاه و بلندمدت پیش برویم كه یكی از مهمترین توفیق های ما، دریافت گواهینامه بین المللی بود.

مدیركل فرودگاه های استان یزد افزود: در یك سال گذشته توانستیم مقدمات نصب سیستم ILS را فراهم و اتاق ریموت كنترل تجهیزات ناوبری را تجهیز كنیم. ضمن اینكه سال ۹۶ سامانه ATIS دیجیتال را راه اندازی و نظام نامه فرودگاه یزد را تكمیل كردیم.

وی همچنین گفت: سال ۹۷ قرار است سامانه های ILS و DVO  و  پالس فرودگاه یزد را فعال و فرستنده- گیرنده های این فرودگاه را نصب كنیم. همچنین افتتاح سالن بین المللی فرودگاه و افزایش پروازها را در برنامه داریم./

نظر شما