شناسهٔ خبر: 51682 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرزانه خبر داد:

تکمیل کنارگذر شیرین‌سو در اردیبهشت‌ماه امسال

فرهاد فرزانه مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از تکمیل کنارگذر شیرین‌سو در اردیبهشت ماه امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، فرهاد فرزانه با اشاره به تکمیل کنارگذر شیرین سو در ابتدای امسال اظهار کرد: احداث کنارگذر شیرین‌سو که در سال ۹۶ با پیشرفت ۸۰ درصدی به دلیل بارندگی متوقف شده بود در اردیبهشت ماه سال جاری با اجرای روکش تکمیل خواهد شد.

وی افزود: اجرای بهسازی و آسفالت ۱۲ کیلومتر باقیمانده از باند دوم منتهی به شهر شیرین‌سو که بخشی از کمربندی کبودرآهنگ- قیدار است، در مرحله پیمان و عقد قرارداد قرار دارد و این پروژه نیز در سال جاری تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان ادامه داد: مسیر‌های روستایی نیمه‌تمام این شهرستان از جمله مسیر زین آباد- ناصرآباد به طول ۳.۵ کیلومتر و داقداق‌آباد- قلی‌آباد به طول ۷.۵ کیلومتر در صورت تأمین اعتبارات لازم امسال در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی در خصوص احداث راه‌روستایی شیخ جراح- مسجدین نیز که عقد قرارداد شده است، گفت: احداث این راه روستایی به زودی به مرحله اجرا در خواهد آمد.

فرزانه خاطرنشان کرد: اعتبار مسیر شیخ جراح- مسجدین در سال ۹۶ برابر ۳ هزار و ۵۶۰ میلیون ریال از محل منابع استانی و نفت و گاز بوده است که تخصیصی معادل ۶۳۰ میلیون ریال را داراست.

نظر شما