شناسهٔ خبر: 51686 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

محبوبی خبر داد:

اجرایی شدن عملیات احداث کمربندی گنبد در سال ۹۷ در خصوص تامین اعتبار

جلسه مدیر کل راه وشهرسازی استان گلستان از بررسی مطالبات حوزه شهری و روستای شهرستان گنبد در حوزه راه وشهرسازی در ابتدای سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره روابط عمومی راه و شهرسازی استان گلستان، حسین محبوبی مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: در این جلسه که روز گذشته در محل فرمانداری شهرستان گنبد برگزار شد موضوعات مسکن مهر، کمربندی گنبد و بهسازی جاده‌های روستایی شهرستان مطرح و تصمیماتی در این خصوص اتخاذ گردید.

محبوبی افزود: با توجه به وسعت و پراکندگی و عدم توسعه متوازن در راه‌های روستایی حوزه شهرستان گنبد، اداره کل راه وشهرسازی استان گلستان با در نظر گرفتن این موارد اقدامات خوبی را در این حوزه اجرایی نموده است.

وی ادامه داد: آسفالت ۱۷/۵ کیلومتر راه روستایی و در دست اجرا داشتن احداث و بهسازی ۲۷/۵ کیلومتر راه روستای در سالجاری از جمله اقداماتی است که با توجه به عدم تخصیص اعتبار، در حال اجرا در شهرستان گنبد می‌باشد.

مدیر کل راه وشهرسازی استان گلستان از پروژه‌های مهم این شهرستان به اجرای مطالعه احداث کمربندی گنبد که از دغدغه‌های چندین ساله مردم این شهرستان است خبر داد و گفت: در صورت تخصیص اعتبار لازم عملیات احداث کمربندی گنبد در سالجاری اجرایی می‌شود.

گفتنی است در این جلسه غراوی معاونت امور عمرانی استانداری گلستان، قرجه طیار نماینده معزز مردم شهرستان گنبد در مجلس شورای اسلامی، فرماندارویژه گنبد، مدیران کل حوزه عمرانی استانداری و مدیران وروسای استانی و شهرستانی مربوطه حضور داشتند.

نظر شما