شناسهٔ خبر: 51726 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیراملاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان قم خبر داد:

انعقاد قرارداد واگذاری زمین با کاربری انتظامی در استان

مجتبی صفری مدیراملاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: قرارداد واگذاری زمین با کاربری انتظامی ما بین اداره‌ کل راه و شهرسازی و نیروی انتظامی استان قم منعقد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، مجتبی صفری اظهار داشت: در راستای قوانین و مقررات وزارت راه و شهرسازی یک قطعه زمین در شهرک ایثار قمبه مساحت بیش از ۳۵۰۰ متر مربع با کاربری انتظامیبا اعتباری بالغ بر۵۴۰ میلیونریال واگذار شد.

مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان قم افزود:براساس قرارداد منعقده نیروی انتظامی استان متعهد شده است به طور مستمر و مداوم از زمین واگذار شده و ساختمان احداثی در آنبه عنوان کلانتری استفاده نماید و حق هیچ گونه تغییر کاربری و نوع استفاده تعیین شده را ندارد.

صفری اعلام کرد: نیروی انتظامی استان قم ظرف مدت شش ماه از تاریخ عقد قرارداد نسبت به اخذ پروانه ساختمانی مربوطه اقدام و ظرف مدتسه سال عملیات ساختمانی را شروع وپس از احداث پایان کار ساختمانی به اداره کل راه و شهرسازی استان ارائه می‌‌کند.

مدیراملاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان قم در پایان اظهار امیدواری کرد: واگذاری قطعه زمین مذکور و به تبع آن احداث کلانتری موجب امنیت بیشتر ساکنین محدوده شهرک ایثار شود./

نظر شما