شناسهٔ خبر: 51753 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

حیدری مطرح کرد؛

مطالعه محور چهار خطه اردبیل به آستارا تا پایان سال اتمام می‌یابد

ديدار مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تا آخر اردیبهشت امسال با انتخاب مشاور پروژه محور اردبیل به آستارا کار مطالعاتی آن شروع خواهد شد که امیدواریم تا پایان سال ۱۳۹۷ پرونده مطالعه محور چهار خطه اردبیل به آستارا را ببندیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل، محبوب حیدری مدیرکل راه وشهرسازی استان به همراه هیات اعزامی در دیداری با فرماندار نمین گفت: ۹۹ درصد اعتبار مورد نیاز مطالعات چهار خطه اردبیل به آستارا (حد فاصل تونل حیران تا آستارا) از محل ملی و استانی حل شده و ۱ درصد آن نیز بزودی حل خواهد شد.

وی بیان کرد: بنابراین امیدواریم تا آخر اردیبهشت امسال مشاور پروژه محور اردبیل به آستارا انتخاب و مشاور کار مطالعاتی خود را شروع کند، کار مطالعاتی پروژه حیران به علت وجود مستعد بودن منطقه به لغزش زمین و پل‌های خاص و تونل، پیچیده و زمان بر است و امیدواریم تا پایان سال ۱۳۹۷ پرونده مطالعه محور چهار خطه اردبیل به آستارا را ببندیم.

حیدری در ادامه افزود: قرارداد راه ورودی منطقه ویژه اقتصادی نمین در خصوص زیرسازی تا آسفالت بسته شده و عملیات اجرایی آن در حال انجام است این پروژه به لحاظ حیثیتی برای اداره کل راه وشهرسازی و استان به علت اینکه توسعه اقتصادی منطقه در گرو توسعه راه می‌باشد، حائز اهمیت است. امیدواریم این پروژه در خرداد امسال تا مرحله آسفالت برسد و ما از خرداد ماه کار آسفالت آن را شروع کنیم.

نظر شما