شناسهٔ خبر: 51761 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ایام نوروز صورت گرفت:

ثبت بیش از ۱ میلیون و ۴۷۵ هزار تردد نوروزی در جاده‌های لارستان

تردد مدیرکل راه و شهرسازی لارستان آمار تجمیعی ترددهای نوروزی در محورهای حوزهٔ استحفاظی این اداره کل را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، محمدرضا باقری فرد مدیرکل راه و شهرسازی لارستان آمار تجمیعی ترددهای نوروزی در محورهای حوزهٔ استحفاظی این اداره کل را تشریح کرد.

باقری فرد گفت: ایمنی در راه‌ها با فعالیت یک سازمان و نهاد امکان‌پذیر نیست، بلکه همواره همدلی و همیاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط برای تحقق ایمنی راه‌های و سطح آگاهی مردم در خصوص رانندگی صحیح از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی افزود: امروز پس از اتمام سفرهای نوروزی که همواره زمان بازآفرینش طبیعت است زیباترین هدف در مجموعه و تلاش راهداران سخت‌کوش و همیشه بیدار سلامتی هموطنان و داشتن سفری ایمن و خاطره‌انگیز بود که امیدواریم لارستان نیز توانسته باشد راه‌های امن و ایمنی را به مردمان ایران اسلامی عرضه کرده باشد.

باقری فرد تصریح کرد: سهم اداره کل راه و شهرسازی لارستان بیش از ۱ میلیون ۴۷۵ هزار تردد در سفرهای نوروزی بود و محور لار- جهرم و بالعکس توانست با بیش از ۱۸۲ هزار تردد از ۲۵ اسفند ۹۶ تا ۱۵ فروردین ۹۷ بیشترین میزبانی از مردم را در جاده داشته باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در پایان بیان کرد: در طول این ایام ۱۸ اکیپ راهداری با مجموع بیش از ۲۲۰ نفر راهدار در پنج شهرستان زیرمجموعه این اداره کل به صورت شبانه‌روزی در حال انجام وظیفه و خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی بودند.

نظر شما