شناسهٔ خبر: 51780 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرکل راه و نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد صورت گرفت؛

بازدید از پروژه های بخش جبالبارز جنوبی شهرستان عنبرآباد

محمد ساردوئی نماینده جیرفت و عنبر آباد در مجلس شورای اسلامی ،فرماندار عنبرآباد، مدیر کل راه و شهرسازی جنوب کرمان و جمعی از مسئولین شهرستان عنبرآباد از پروژه های بخش جبالبارز جنوبی شهرستان عنبرآباد بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان، کمالی پور نماینده جیرفت و عنبر آباد در مجلس شورای اسلامی ،فرماندار عنبرآباد،مدیر کل راه و شهرسازی جنوب کرمان و جمعی از مسئولین شهرستان عنبرآباد از پروژه های بخش جبالبارز جنوبی  شهرستان عنبرآباد بازدید کردند.

در این بازدید از راههای روستایی روداب – درچشمه و بارده - درچشمه بازدیدشد.

 ساردوئی، مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان در حاشیه این بازدید گفت: محور روداب - درچشمه به طول ۶ کیلومتر است که تا کنون ۴/۵کیلومتر آن بازگشایی و ۳ کیلومتر دیگر زیرسازی مسیر انجام شده است. مطالبات پیمانکار در این محور ۴۵۰۰ میلیون ریال و جهت تکمیل مسیر مبلغ ۲۰۰۰۰ میلیون ریال اعتبار مورد نیاز می باشد.

در ادامه اظهار کرد:محور بارده – درچشمه قرارداد زیرسازی مسیر با پیمانکار منعقد شده طول محور ۴ کیلومتر و جهت اجرای زیرسازی و آسفالت محور مبلغ ۱۴۰۰۰ میلیون ریال اعتبار مورد نیاز می باشد و با تکمیل این محور  ۹۵ خانوار از راه آسفالته مناسب برخوردار خواهند شد.

نظر شما