شناسهٔ خبر: 51786 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه‌ای با حضور نماینده مردم شریف فریمان در مجلس عنوان شد؛

احیای گردشگری در شهرستان فریمان در دستور كار مسئولان

اخوان عبداللهیان مدیركل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: احیای گردشگری در شهرستان فریمان را با همكاری مسئولان مربوطه پیگیری می‌كنیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه وشهرسازی خراسان رضوی، در نشستی مشترك با حضور مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی و نماینده مردم شریف فریمان، سرخس، احمدآباد و رضویه در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مسئولان این شهرستان درخصوص احیای گردشگری در شهرستان فریمان بحث و تبادل نظر شد.

در حاشیه این نشست كه با حضور قاضی‌زاده نماینده مردم شریف فریمان، سرخس، احمدآباد و رضویه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر و برخی دیگر از مسوولین محلی این شهرستان برگزار شد، محمدرضا اخوان عبداللهیان با اعلام این خبر گفت: تلاش مجموعه راه و شهرسازی همواره عمران و آبادانی و توسعه متوازن شهرها در زمینه های مرتبط با وظایف محوله این اداره كل بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در خصوص عمده مباحث مطرح شده در این جلسه اظهار کرد: در این جلسه مباحثی  همچون احیای گردشگری در شهرستان فریمان، نحوه برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز و تامین فضاهای ورزشی با استفاده از اراضی و تسهیلات دولتی مطرح شد.  پس از مذاكره و با برخی توافقات صورت گرفته، مقرر شد حسب موضوع، مسئولان محلی و مدیریت‌های مربوطه در اداره كل راه و شهرسازی پیگیری‌های لازم را انجام دهند. تلاش‌مان را می‌كنیم تا بحث احیاء پتانسیل‌های گردشگری و همچنین احیاء بناهای تاریخی در این شهرستان با قوت بیشتری پیگیری شود.

نظر شما