شناسهٔ خبر: 51789 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طرح زمين دار شدن جوانان شهر ورزنه در شرق اصفهان كليد خورد

جلسه مديركل راه وشهرسازی استان اصفهان: با الحاق اراضي مورد نظر به شهر ورزنه تا چند ماه آینده مشكل زمين دار شدن جوانان و متقاضيان مسكن اين شهر برطرف خواهدشد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان اصفهان، در جلسه ای كه در شهرداری شهر ورزنه با حضور حجت اله غلامی مدیركل راه و شهرسازی استان و تنی چند از مسئولین محلی انجام شد، موضوع زمین دار كردن جوانان آماده به ازدواج مورد بررسی قرار گرفت.

مدیركل راه و شهرسازی طی سفر یک‌روزه به شهر ورزنه به‌منظور رفع مشكلات اراضی و محدوده و حریم این شهر گفت: با توجه به ایجاد حق مكتسب برای شهروندان شهر ورزنه  از دهه ۶۰ در شهرك قائمیه این شهر و با توجه به نیاز جوانان و متقاضیان فاقد مسكن در این شهر مقرر شد تا اداره كل راه و شهرسازی با اخذ مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری در خصوص زمین متعلق به سازمان ملی زمین و مسكن نسبت به حل مشكل اقدام نماید.

وی افزود: با اصلاح و طرح موضوع در شورای برنامه‌ریزی و اخذ مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی مشكل الحاق این زمین به شهر ورزنه حل و اراضی جهت اختصاص به این امر به بنیاد مسكن انقلاب اسلامی و شهرداری واگذار گردد.

غلامی ابراز امیدواری كرد تا با الحاق اراضی موردنظر به شهر ورزنه بتوان تاچند ماه آینده مشكل زمین‌دار شدن جوانان را برطرف نمود

نظر شما