شناسهٔ خبر: 51792 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

پروازهای فرودگاه اصفهان از سر گرفته شد

فرودگاه اصفهان روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام کرد: با بهتر شدن شرایط جوی و دید افقی، پروازهای این فرودگاه که پیش از ظهر امروز یکشنبه متوقف شده بود هم اکنون از سر گرفته شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از ایرنا، صبح امروز ( یکشنبه) با کاهش دید افقی در فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان به کمتر از ۲۰۰ متر، برخی از پروازهای ورودی و خروجی این فرودگاه بطور موقت متوقف شده بود.

روابط عمومی فرودگاه اصفهان در همین حال، از افرادی که قصد سفر هوایی دارند٬ خواست پیش از عزیمت به سمت فرودگاه شهید بهشتی اصفهان، با شماره ۱۹۹ تماس بگیرند و یا از طریق https://isfahan.airport.ir از وضعیت پروازهای خود مطلع شوند.

این منبع همچنین تصریح کرد، هموطنان عزیز از دیگر شهرستانها نیز می‌‌توانند برای آگاهی از وضعیت پروازهای اصفهان با شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ تماس بگیرند.

فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان دارای ۲ باند به طول چهار هزار و ۳۹۷ متر و عرض ۴۵ متر با۱۰ جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است.

این فرودگاه که در مرکز کشور قرار دارد، به عنوان مُعین فرودگاه های کشور عمل می کند و در طول سال میزبان بسیاری از فرودهای اضطراری و هدایت شده است.

نظر شما