شناسهٔ خبر: 51827 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری سیستان و بلوچستان عنوان کرد:

ثبت بیش از ۱۹۰ هزار تردد ورودی به سیستان و بلوچستان/ افزایش ۶۲ درصدی تردد در مرزهای استان

ترددشمار مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از تردد ۳۵۳۳۲۳۰ وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی استان در طرح سفرهای نوروزی (۲۳ اسفند تا پایان روز ۱۵ فروردین) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، علی خانقائی مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان از تردد ۳۵۳۳۲۳۰ وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی استان در طرح سفرهای نوروزی (۲۳ اسفند تا پایان روز ۱۵ فروردین) خبر داد و گفت: از این میزان ۱۹۰۵۲۶ تردد از مبادی وردی به استان صورت گرفته که تردد ورودی استان نسبت به سال گذشته ۸ درصد افزایش داشته است، همچنین متوسط تردد ساعتی در محورهای استان ۱۱۰ وسیله نقلیه در ساعت و سرعت متوسط نیز ۸۲ کیلومتر بر ساعت در استان بوده است.

خانقائی افزود: بیشترین ترددها در محور ایرانشهر به بمپور با حجم تردد ۱۹۱۹۶۸ و متوسط تردد ساعتی ۳۶۴ وسیله نقلیه صورت گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه کلیه ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی در استان بدون حتی یک مورد حادثه و با ایمنی کامل در خدمت مسافرین نوروزی بودند، گفت: در طرح سفرهای نوروزی ۱۳۹۷ تعداد ۲۳۱۲۹۳ مسافر از طریق ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی جابجا شده است که از این تعداد مسافر ۷۰ درصد به مقاصد داخل و ۳۰ درصد به مقاصد بیرون استان سفر نمودند. همچنین لازم به ذکر است تعداد ۶۰۰۸۴ مسافر نیز از سایر استان‌ها از طرق ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی وارد استان شدند.

خانقائی در خصوص تردد مسافرین از پایانه‌های مرزی میلک و میرجاوه نیز گفت: مجموع تردد در مرزهای استان در طرح نوروز تاکنون ۳۳۶۴۱ مسافر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از افزایش چشمگیر ۶۲ درصدی برخوردار بوده است.

نظر شما