شناسهٔ خبر: 51860 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان:

توسعه و پیشرفت استان گلستان در گرو تلاش مضاعف مدیران است

نشست نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان در جمع مدیران شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی و مسکن استان گلستان به مناسبت سال جدید گفت: با تلاش مضاعف مدیران استان و عنایت خداوند شاهد توسعه و پیشرفت استان خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، آیت‌الله نور مفیدی نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان و امام‌جمعه محبوب گرگان در این دیدار بیان کرد: باید تلاش شود قول‌هایی که در حوزه حمل‌ونقل به مردم داده شده اجرایی شود اگر چه بخشی از آن‌ها عملی شده است.

وی ادامه داد: علیرغم کارهای انجام شده در ساخت و ساز و بهسازی شهرها، احیاء معماری اسلامی و سنتی در بافت تاریخی و فرسوده شهرهای استان با توجه به دستور و تأکید ریاست محترم جمهور باید در دستور کار باشد.

وی افزود: استفاده از سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف از قبیل راه‌آهن، منطقه آزاد تجاری و اقتصادی اینچه برون و بنادر و کشتیرانی جهت رشد و توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی منطقه به‌عنوان یک استان گردشگری از دیگر اموری است که این شورا باید مدنظر قرار دهد.

در ادامه این جلسه حسین محبوبی مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گزارش مبسوطی از عملکرد شورا و اعضاء را در سال ۹۶ ارائه داد.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی و مسکن استان گلستان در پایان این دیدار اظهار امیدواری کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده در شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی و مسکن در سال ۹۷ اقدامات خوبی با مساعدت‌های مسئولین عالی‌رتبه استان و تخصیص اعتبارات در این حوزه اجرایی خواهد شد.

نظر شما