شناسهٔ خبر: 51862 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد تهران خبر داد:

۱۷۱۸ مراجعه به ایستگاه اورژانس فرودگاه مهرآباد در ایام نوروز

میرسعید صفی‌نیا مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد تهران ضمن تقدیر از عملکرد اورژانس این فرودگاه در ایام نوروز گفت: از ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ تا ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ بیش از ۱۷۱۸ مورد اورژانسی به ایستگاه‌های اورژانس فرودگاه مهرآباد مراجعه کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه مهرآباد، میرسعید صفی‌نیا مدیر کل فرودگاه گفت: از آغاز پروازهای نوروزی یعنی در ۲۴ اسفند ۹۶  با جلسه ایی با اورژانس فرودگاه مهرآباد در خصوص اقدامات ویژه به مسافرین در این مدت مذاکراتی انجام شد ومقرر گردید علاوه بر ایستگاههای ثابت اورژانس در فرودگاه مهرآباد یک ایستگاه شبانه روزی مجزا نیز در طول این مدت به مسافرین خدمات اورژانسی ارائه نماید .

وی گفت: بیش از ۱۷۱۸ مورد اورژانسی در مدت زمان ۲۴ اسفند ۹۶ تا ۱۸ فروردین ۹۷ به ایستگاههای اورژانس فرودگاه مهرآباد مراجعه نموده بودند که از این تعداد تقریبا ۳۰ نفر به بیمارستان های تهران جهت خدمات پزشکی  منتقل شدند.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد تاکید کرد که اوژانس فرودگاه در طول عملیات نوروزی حدود ۱۲۴ مورد نیز اعزام به محل برای ارائه خدمات پزشکی اقدام کرده و بقیه موارد بصورت سرپایی و در محل درمان شده‌اند.

صفی‌نیا ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی اورژانس فرودگاه مهرآباد از عملکرد آن اظهار رضایت کرده وگفت تلاش برای رضایتمندی صددرصدی مسافرین فرودگاه مهرآباد ادامه دارد .

نظر شما