شناسهٔ خبر: 51872 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی:

حمایت از کالای ساختمانی ایرانی گامی بلند در اقتصاد کشور و خراسان شمالی است

ساخت و ساز مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: با حمایت از کالای ساختمانی ایرانی می‌توانیم گامی بلند در اقتصاد کشور و به نوبه آن در استان خراسان شمالی برداریم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، علیرضا مصطفی‌زاده گفت: با حمایت از کالای ساختمانی ایرانی می‌توانیم گامی بلند در اقتصاد کشور و به نوبه آن در استان خراسان شمالی برداریم و این میسر نخواهد شد مگر اینکه مردم هم در کنار دولت در این حرکت مهم و حیاتی که توسط مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) سال حمایت از کالای ایرانی نام‌گذاری شده است قدم برداریم.

وی اظهار کرد: حمایت از کالاهای ساختمانی ایرانی خود باعث رونق اشتغال در کشور و استان خواهد شد و می‌تواند نرخ بیکاری را کاهش دهد.

علیرضا مصطفی‌زاده اضافه کرد: باید در بخش ساختمان مردم را تشویق به خرید تولیدات ساختمانی ایرانی کنیم و این کار از طریق عزم عمومی قابل انجام است.

وی به بحث خرید کالاهای ایرانی توسط دستگاه‌های دولتی اشاره کرد و افزود: اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی هم در همین راستا صد در صد از اجناس داخلی خرید خواهد کرد مگر اینکه مشابه آن در داخل کشور تولید نشده باشد.

نظر شما