شناسهٔ خبر: 51894 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با ارسال لوح صورت گرفت:

تقدیر معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از مدیرکل راه و شهرسازی مازندران

عبدالله بهادری معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با ارسال لوحی از اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران به منظور تلاش در اجرای موفق برنامه‌های سازمانی در راستای بهبود وضعیت رعایت مقررات ملی ساختمان قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، حامد مظاهریان معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با ارسال لوحی از زحمات عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان و مجموعه این اداره کل تقدیر و قدرانی کرد.

بر اساس همین گزارش در بخشی از لوح ارسالی از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی آمده است:

ارتقای کیفیت ساختمان‌ها در کنار افزایش بهره‌وری و حفظ سرمایه‌های ملی و تأمین آسایش ساکنان آن‌ها به عنوان بهره‌برداران نهایی میسر نخواهد شد مگر با تلاش بی‌وقفه همه دست‌اندرکاران. اینک که بر پایه بررسی‌ها و ارزیابی‌های صورت گرفته، استان مازندران در شمار برگزیدگان رعایت مقررات ملی ساختمان قرار گرفته است، بدینوسیله مراتب قدردانی خود را از تلاش‌های ارزشمند آن اداره کل در اجرای موفق برنامه‌های سازمانی که در بهبود وضعیت رعایت مقررات ملی ساختمان در سطح کشور نقش مؤثری ایفاء کرده است اعلام و توفیق همکاران را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

نظر شما