شناسهٔ خبر: 51955 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سال ۹۶ صورت گرفت:

رفع تصرف ۳۰ هکتار از اراضی دولتی در استان بوشهر

رفع تصرف فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان بوشهر از رفع تصرف ۳۰ هکتار از اراضی دولتی به ارزش ۴۴۶ میلیارد ریال در سال ۹۶ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر، سرهنگ دوم اکبر صیادی گفت: یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در راستای منویات مقام معظم رهبری اقدامات مؤثر و پیشگیرانه‌ای را در سال ۹۶ به اجرا گذارده است و در نیل به اهداف ترسیمی و تدابیر ابلاغی ۳۰ هکتار از اراضی دولت که اشخاص ناآگاه به قانون قصد تصرف عدوانی آن را داشته‌اند بلافاصله توسط عوامل گشت یگان حفاظت توقیف و به مراجع قضائی معرفی شده‌اند که ارزش تقریبی این اراضی حدود ۴۴۶ میلیارد ریال بوده است.

صیادی همچنین بیان کرد: در اجرای دستور مقام محترم قضائی تعداد ۷ فقره حکم ابلاغی با استعانت از ایزد منان و مساعدت نیروی انتظامی به اجرا گذارده شد و طی آن میزان ۳۳۷ هکتار از اراضی تصرفی به ارزش تقریبی ۲۶۲ میلیارد ریال از ید متصرفین خارج شد.

فرمانده یگان اضافه کرد: این یگان به پشتوانه قانون بنا به دستور مقام محترم قضائی از هر گونه تجاوز و تعدی به حریم اراضی دولت ممانعت به عمل آورده قاطعانه در مقابل افراد سودجو و فرصت‌طلبی که با استفاده از ناآگاهی مردم به خصوص قشر ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه اقدام به فروش زمین‌های دولتی به آن‌ها می‌نمایند ایستاده است.

نظر شما