شناسهٔ خبر: 51961 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سال ۹۶ صورت گرفت:

جابه‌جایی یکصد هزار مسافر از استان همدان

نشست مدیر شرکت مسافربری جوان‌سیر ایثار همدان از جابه‌جایی یکصد هزار مسافر توسط این شرکت در سال ۹۶ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، عسگر مجیدی در دیدار با مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان اظهار کرد: از این میزان ۳۰ هزار سفر راهیان نور در قالب‌های دانش‌آموزی، دانشجویی و عمومی و بقیه نیز اردوهای خاص در ایام و مناسبت‌های مختلف است.

وی افزود: اولویت کاری شرکت جوان سیر ایثار اعزام زائران مناطق راهیان نور و تورهای سیاحتی و زیارتی و در گام بعدی اعزام زائران اربعین حسینی است که تلاش کرده‌ایم نقش مؤثری در این زمینه داشته باشیم.

مجیدی افزود: پارسال در ایام اربعین حدود ۶ هزار مسافر توسط این شرکت مسافربری از استان همدان به مرز مهران و بالعکس جابجا شدند.

مدیر شرکت مسافربری جوان‌سیر ایثار همدان، ساماندهی حمل‌ونقل بسیجیان، کمک به دولت در شرایط پیک سفر و الگوسازی در صنعت حمل‌ونقل را از اهداف این شرکت عنوان کرد و گفت: هم‌اکنون این شرکت با ۱۵ دستگاه ناوگان مسافربری و ۳۲ نفر شاغل مستقیم و متفرقه در همدان مشغول به فعالیت است.

مجیدی با ابراز خرسندی از کاهش سوانح اتوبوس‌های این شرکت یادآور شد: رانندگان شرکت مسافری جوان سیر ایثار همه گزینش شده و از بهترین رانندگان هستند.

وی بر اصل مشتری مداری تأکید و تصریح کرد: همه رانندگان و مهمانداران این شرکت دوره‌های آموزشی را با حضور در کلاس‌های فنی و حرفه‌ای گذرانده‌اند.

این مسئول به برنامه‌های کاری این شرکت در آینده اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تنها نمایندگی این شرکت در پایانه مسافربری انقلاب همدان مشغول به فعالیت است که به دنبال افزایش شعبه‌های این شرکت در دیگر شهرستان‌های استان نیز هستیم.

مجیدی در ادامه از همکاری مستقیم و مناسب مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان به عنوان رأس هرم این شرکت قدردانی کرد و گفت: تلاش بر این است که پیوسته با ارائه خدمات و نحوه فعالیت به شیوه مطلوب این مجموعه را سرافراز حفظ کنیم.

گفتنی است، شرکت حمل‌ونقل داخلی و بین‌المللی جوان سیر ایثار دارای رتبه نخست از سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور فعالیت خود را از سال ۱۳۸۰ با یکصد دستگاه اتوبوس و تنها یک دفتر مرکزی در تهران آغاز کرد و هم‌اکنون با بیش از ۶۰ شعبه در سراسر کشور آماده ارائه خدمات به هموطنان است.

نظر شما