شناسهٔ خبر: 51985 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پلیس‌راه مازندران اعلام کرد:

تردد در محورهای کندوان و هراز شنبه یک‌طرفه می‌شود

جاده چالوس پلیس‌راه مازندران با اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته و تعطیلی مبعث پیامبر اکرم (ص) از ظهر امروز چهارشنبه در محورهای مواصلاتی استان، اعلام کرد که تردد در جاده کندوان و هراز روز شنبه یک‌طرفه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از ایرنا، بر اساس گزارش فرماندهی پلیس‌راه مازندران، اعمال برنامه ترافیکی از ساعت ۱۲ امروز آغاز شد و تا ۶ بامداد روز یکشنبه ۲۶ فروردین ادامه دارد.

در این مدت تردد موتورسیکلت به استثنای موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و برعکس ممنوع است.

محور کندوان

- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز شنبه ۲۵ فروردین از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس‌راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ الی ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج یک‌طرفه خواهد بود.

- تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و برعکس کماکان ممنوع است.

محور هراز

- تردد انواع تریلرها در جاده هراز کماکان ممنوع است.

- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز شنبه ۲۵ فروردین‌ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز با اعلام ماموران پلیس‌راه در محل، از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) یک‌طرفه می‌شود.

- تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها (به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی) از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۲ فروردین‌ماه و همچنین از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه ۲۳، ۲۴ و ۲۵ فروردین‌ماه از محور هراز ممنوع است. 

محور فیروزکوه

- تردد انواع تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز شنبه ۲۵ فروردین‌ماه امسال از تهران به قائمشهر و برعکس ممنوع است.

شرایط جوی استان نیز برای امروز در مناطق جلگه‌ای آفتابی با افزایش دما پیش‌بینی شده است.

هم‌اکنون کیاسر با هفت درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین و گلوگاه با ۱۷ درجه گرم‌ترین نقاط استان هستند. 

بر اساس پیش‌بینی هواشناسی مازندران، آسمان استان تا روز شنبه هفته آینده نیمه‌ابری و در برخی ساعت روز همراه با بارش‌های پراکنده خواهد بود.

برچسب‌ها:

نظر شما