شناسهٔ خبر: 52070 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری هرمزگان عنوان کرد:

راهداری و حمل‌ونقل دو سرفصل حساس در اقتصاد ملی

نشست معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان از دو بخش راهداری و حمل‌ونقل به عنوان دو سرفصل حساس در اقتصاد ملی نام برد و گفت: ارتقاء سطح ایمنی جاده‌ها از مهمترین اولویت‌های معاونت راهداری است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان، میرداد میردادی در دیدار با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان که به منظور پیگیری در جهت تخصیص اعتبارات حوزه راهداری صورت گرفت، اظهار کرد: اصلاح و ایمن‌سازی راه‌ها و نظام‌مند شدن حمل‌ونقل جاده‌ای از راهکارهای مهم در حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای است.

وی در ادامه با بیان اینکه اعتبارات تخصیصی به اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جوابگوی حجم کار نیست، خواستار حمایت‌های بیشتر در جهت افزایش اعتبارات امسال این اداره کل و احیای برخی از سرفصل‌هایی که در گذشته وجود داشت اما در سال گذشته حذف گردیده بود، شد.

میردادی، از تسطیح و رگلاژ راه‌های روستایی خاکی و کوهستانی جاده‌ای به طول شش هزار کیلومتر در سطح استان، رفع نقاط حادثه خیر، اصلاح شانه خاکی، خط‌کشی، ترمیم تابلوها، اصلاح شیب شیروانی و پاک‌سازی حریم راه‌ها و تیغ‌زنی راه‌های روستایی به عنوان دیگر سرفصل‌هایی یاد کرد که نیازمند تخصیص اعتبار است.

صالح دریانورد، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی هرمزگان نیز ضمن قدردانی از فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در استان، در زمینه تخصیص اعتبارات لازم در این حوزه قول مساعد داد.

نظر شما