شناسهٔ خبر: 52084 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیركل بنادر و دریانوردی استان مازندران مطرح کرد:

تجلیل از دست‌اندركاران تسهیل سفرهای دریایی در ایام نوروز

جلسه مدیركل بنادر و دریانوردی استان مازندران برضرورت نظارت مستمر بر فعالیت‌های ایستگاه‌های ساحلی به منظور جلوگیری از بروز هرگونه سانحه دریایی تأكید كرد.

به گزارش روابط عمومی اداره كل بنادر و دریانوردی استان مازندران، محمد تقی انزان پور روز دوشنبه در مراسم تجلیل از دست اندركاران تسهیل سفرهای دریایی در ایام نوروز، با اعلام این مطلب افزود: با توجه به رویكرد جدی مدیران ارشد سازمان بنادر و دریانوردی مبنی بر توسعه گردشگری دریایی ، شناسایی نقاط ضعف موجود در این بخش و ارائه راهكارها و پیشنهاد‌های سازنده برای ضابطه مند نمودن موضوع ایمنی سفرهای دریایی امری ضروری است.

وی با اشاره به در پیش بودن فصل گرما و حضور انبوه گردشگران در سواحل استان مازندران، بر ضرورت آمادگی لازم همكاران برای نظارت دقیق بر انجام سفرهای دریایی، تقویت تعاونی‌های قایقرانی و شناورهای تفریحی، اطلاع رسانی مستمر از طریق رسانه‌های گروهی و شبكه‌های مجازی در خصوص رعایت نكات ایمنی و... تأكید كرد.

مدیر كل بنادر و دریانوردی استان مازندران همچنین از زحمات همكارانی كه در طول ایام نوروز، پذیرای هزاران گردشگر نوروزی جهت بازدید از موزه دریایی، اسكله‌ها و تأسیسات بندری و دریایی بنادر نوشهر و فریدونكنار بوده اند قدر دانی كرد.

بر اساس این گزارش ، سعید كیا كجوری معاون دریایی و بندری اداره كل بنادر و دریانوردی استان مازندران نیز در ابتدای این مراسم با ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های انجام‌شده در راستای اجرای موفق طرح تسهیل سفرهای دریایی در ایام نوروز، به بیان مسائل و مشكلات موجود در بخش گردشگری دریایی و فعالیت انواع قایق، جت اسکی و ورود شناورهای تفریحی جدید در سواحل استان پرداخت.

نظر شما