شناسهٔ خبر: 52096 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه مهرآباد خبر داد:

برنامه منظم پروازی در فرودگاه مهرآباد با وجود شرایط ناپایدار جوی

فرودگاه مهرآباد- باند فرودگاه با وجود ناپایداری اوضاع جوی و وضعيت آب وهوایی حاکم بر قسمت هايی از کشور امروز يک شنبه۲۶ فروردين پروازها در فرودگاه مهراباد به موقع انجام می‌شود .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه مهرآباد تهران، میرسعید صفی نیا،  مدیر کل فرودگاه بین المللی مهرآباد از انجام به موقع پروازهای این فرودگاه خبر داد.

وی گفت: به‌ دنبال ورود سامانه بارشی و برودت هوا در قسمتهایی از کشور، این امکان وجود دارد که بعضی از پروازهای خروجی از فرودگاه بین‌المللی به مقاصدی که از شرایط نامناسب جوی برخوردار هستند، به دلیل رعایت استاندارد های ایمنی پرواز با تاخیر انجام یا احتمالا کنسل شود. ولی امروز  تا کنون وا ز شروع پروازهای صبحگاهی تا ساعت ۱۳:۰۰ در کلیه پروازها به مقاصد مختلف هیچ مشکلی وجود نداشته و همه پروازها انجام گرفته است .

صفی‌نژاد افزود: از شرکت های هواپیمای خواسته شده است هر گونه تغییر ویا تاخیر در انجام پرواز را در اسرع وقت به اطلاع مسافرین فرودگاه مهرآباد رسانیده و همچنین از مسافرین خواهشمند است قبل از عزیمت به فرودگاه جهت اطلاع از وضعیت پروازهای خود با شماره تلفن ۱۹۹ و از شهرستانها با شماره ۰۲۱۴۴۶۶۵۵۱۹ برای اطلاع از آخرین وضعیت پروازها تماس حاصل کنند.

نظر شما