شناسهٔ خبر: 52149 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با آغاز بارش برف صورت گرفت:

آماده‌باش و استقرار نیروی‌های راهداری مازندران در جاده‌های برف‌گیر استان

بارش برف در جاده رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران از آماده‌باش و استقرار تمامی نیروی‌های راهداری با آغاز بارش برف در جاده‌های کوهستانی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران از آماده‌باش و گشت‌زنی ۹۵ راهدار و استقرار ۵۵ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری شامل لودر، گریدر و نمک‌پاش در جاده‌های برف‌گیر استان خبر داد.

وی با بیان اینکه بارش برف بهاری تمام جاده‌های کوهستانی مازندران را سفیدپوش کرده است و راهداران در حال برف‌روبی مسیرها هستند، افزود: هم‌اکنون ۱۸۰ کیلومتر باند از جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه و کیاسر برف‌روبی و هزار و ۶۰۰ تن مخلوط ماسه و نمک‌پاشی شده است.

هاشمی گفت: در جاده‌های فرعی استان نیز شامل بلده، اشکور رامسر، جواهرده، دو هزار و سه هزار تنکابن، آلاشت و هزارجریب نکا ۲۵۰ کیلومتر باند برف‌روبی و ۴۰۰ تن نمک‌پاشی شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران افزود: ماشین‌آلات راهداری زمستانی و راهداران تا مساعد شدن شرایط جوی در همه استان در جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه و کیاسر مسافر هستند.

نظر شما