شناسهٔ خبر: 52198 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا اعلام کرد:

فروش بلیت گروهی از طریق سایت رجا

قطار مسافری به منظور دسترسی مطلوب هم‌وطنان بویژه سازمان‌ها، نهادها، دانشگاه‌ها، هیأت‌های مذهبی و ... به بلیت گروهی قطار، درگاه اینترنتی ثبت و پذیرش درخواست‌های سفر گروهی در صفحه اصلی سایت رجا راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی روابط عمومی و امور بین الملل شركت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام این خبر افزود: علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از مزایای این طرح و دریافت بلیت گروهی قطارهای این شركت می‌توانند با مراجعه به سایت رجا به نشانی www.raja.ir ، درخواست خود را ثبت و نسبت به تهیه بلیت‌های گروهی اقدام کنند.

شركت رجا هم‌چنین از هموطنان گرامی درخواست كرد با استفاده از تخفیفات ارائه شده در قطارهای گوناگون این شركت، از خدمات رجا در سفرهای ریلی بهره‌مند شوند.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته و به منظور دسترسی هموطنان گرامی به همه قطارهای رجا، ارائه تخفیف در بلیت برخی از قطارهای این شركت كه از ۱۶ فروردین ماه سال جاری آغاز شده بود، تا پایان خردادماه ادامه دارد.

تخفیفات ارائه شده از سوی شركت رجا در مسیرهای رفت و برگشت برای تاریخ‌های مختلف ایام مذكور، تا ۳۰ درصد می‌باشد.

عرضه‌ی بلیت قطارهای رجا از طریق كلیه كانال‌های فروش مانند آژانس‌های فروش، وبسایت شركت رجا و سامانه ۱۵۳۹ صورت میپذیرد.

شرکت رجا به منظور آگاهی هم‌وطنان گرامی از آخرین تخفیفات اعمال شده برای سفر با قطارهای این شرکت، سامانه اطلاع رسانی "سفر ارزان" را بر روی شبکه تلگرامی به نشانی safararzan1539٫@ایجاد کرده تا متقاضیان سفر با قطارهای رجا بتوانند از این تسهیلات برخوردار شده و از قطارهای گوناگون برای سفر استفاده کنند.

هم‌وطنان گرامی برای آگاهی از برنامه حرکت قطارها، بهای بلیت، نشانی مراکز مجاز فروش و ... می توانند به صورت شبانه روزی از اقصی نقاط کشور با سامانه ارتباط با مشتریان رجا از طریق تلفن ١٥٣٩ تماس بگیرند.

نظر شما