شناسهٔ خبر: 52200 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری استان همدان خبر داد:

خط‌کشی ۱۰۰۳ کیلومتر از راه‌های استان همدان طی سال گذشته

خط کشی جاده معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان همدان از خط‌کشی ۱۰۰۳ کیلومتر در راه‌های آسفالته استان طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان همدان، حمید پرورشی خرم در گفتگویی با اشاره به اینکه رعایت حریم قانونی راه برای تمام محورهای اصلی، فرعی و روستایی الزامی است، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳ هزار و ۱۹۰ کیلومتر از حریم راه‌های استان آزادسازی شده‌اند.

وی همچنین در خصوص اقدامات ایمنی در محورهای استان در سال ۹۶ بیان کرد: در بحث ایمنی مسیرها ۱۲ هزار و ۲۸۸ عدد تابلو اخطاری و انتظامی توسط راهداران تعمیر و نصب شده است.

پرورشی خرم افزود: تعمیر و نصب ۳۹۶ مترمربع تابلو اطلاعاتی و تعمیر و نصب ۱۱ هزار و ۱۷۷ عدد بازتاب ایمنی و استوانه‌ای از اقدامات این اداره کل در سال ۹۶ بوده است.

وی ادامه داد: همچنین سال گذشته ۷۸۵ دستگاه چراغ چشمک‌زن توسعه، سرویس و نگهداری و ۴ هزار و ۸۲۷ شاخه تعمیر و نصب گاردریل انجام شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان یادآور شد: پارسال همچنین ۱۱۳ کیلومتر سرویس و نگهداری چراغ‌های مه شکن و ۱۱۵ هزار و ۸۱۰ کیلومتر گاردریل و نیوجرسی و ۵۴ هزار و ۶۶۷ عدد از علائم ایمنی نیز توسط راهداران پرتلاش این اداره کل شستشو شده است.

این مسئول بیان کرد: اجرای عملیات شانه‌سازی، درزگیری، لکه‌گیری و موج تراشی نیز از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در طول شبکه راه‌های استان بوده که شامل تمامی محورهای اصلی، فرعی روستایی است.

نظر شما