شناسهٔ خبر: 52230 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

راستاد در مراسم معارفه مدیر جدید هسته گزینش خواستار شد:

ضرورت افزایش بهره‌وری و کارایی در سازمان بنادر/ بررسی پرونده‌ها در گزینش؛ به روز، با رعایت عدالت و در نهایت احترام باشد

محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: پرونده‌های مربوط به گزینش این سازمان باید با محوریت عدالت، احترام، افزایش کارایی و به روز بودن بررسی شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از سازمان بندر و دریانوردی، محمد راستاد در مراسم معارفه مدیر جدید هسته گزینش این سازمان، افزود: حوزه گزینش یکی از بخش‌های بسیار حساس و حائز اهمیت، اداری محسوب می‌شود. از این رو هسته گزینش سازمان بنادر با توجه به حجم رسیدگی به پرونده کارکنان این سازمان در شمال، جنوب و مرکز کشور باید به گونه ای مدیریت شود تا ضمن حفظ و رعایت دقت، از طولانی شدن روند بررسی و ارزیابی وضعیت کارکنان بپرهیزد.

وی در این مراسم که دبیر و اعضای هیأت مرکزی گزینش وزارت راه و شهرسازی و اعضای هسته گزینش سازمان بنادر نیز حضور داشتند، خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات مهم دستگاه های اجرایی در بخش گزینش، پروسه طولانی بررسی پرونده ها و رسیدگی به وضعیت استخدامی کارکنان است و سازمان بنادر و دریانوردی برای کاهش این پروسه وتسریع در امور باید به سمت به روز شدن بررسی پرونده های گزینش برود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با قدردانی از زحمات علیرضا مسعودی؛ مدیر پیشین و علی اکبر مرزبان؛ سرپرست هسته گزینش سازمان بنادر، ابراز امیدواری کرد: در دوره جدید کاری هسته گزینش، روند اعمال نظر پرونده ها، با رعایت عدالت و احترام، در نهایت باعث بهره وری و افزایش کارایی در بین کارکنان شود.

برنامه گزینش؛ عمل به قانون و پرهیز از اعمال سلیقه

در این مراسم جهانگیر نجاتی؛ مدیر جدید هسته گزینش با خاص خواندن کار گزینش و تاکید بر انجام وظایف در چارچوب قانون، گفت: اعمال سلیقه و عدول از وظایف قانونی، از جمله آسیب های کاری در حوزه گزینش است که سعی داریم با پرهیز از آن و حفظ و رعایت دقت و صحت، سازمان بنادر را در انجام ماموریت های اصلی یاری دهیم.

نظر شما