شناسهٔ خبر: 52237 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کسب رتبه برتر حراست اداره کل راه وشهرسازی جنوب کرمان

تقدیر حراست اداره کل راه وشهرسازی جنوب کرمان در ارزیابی صورت گرفته سال ۹۶ در بین حراست دستگاه‌های اجرایی استان موفق به کسب رتبه برتر و دریافت لوح تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان، حراست اداره کل راه وشهرسازی جنوب کرمان در ارزیابی صورت گرفته سال ۱۳۹۶ در بین حراست دستگاه‌های اجرایی استان موفق به کسب رتبه برتر و دریافت لوح تقدیر شد.

گفتنی است در این لوح سپاس که از طرف مدیر حراست کل استان کرمان خطاب به حسین موسی پور مدیرحراست اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان  آمده:

بی‌تردید تحقق بخش قابل توجهی از اهداف سازمانی مرهون زحمات بی‌دریغ منابع انسانی بصیر، توانمند، کوشا و مسئولیت‌پذیر است و در این میان اندیشه متعالی و نگاه خدامحورانه و تلاش بی‌دریغ فرزندان نظام اسلامی که عشق به امنیت کشور والاترین انگیزه آنان برای گام نهادن در مسیر پیشرفت و افتخار آفرینی است از گرانبهاترین سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌آید.

با احترام و با توجه به بازرسی انجام گرفته توسط تیم بازرسی حراست کل استان کرمان در سال ۱۳۹۶بر خود فرض می‌دانیم از عملکرد شایسته و مطلوب جنابعالی و همکاران محترم در پیشبرد اهداف کلان حراست در واحد حراست اداره کل راه و شهر سازی جنوب استان کرمان تقدیر و تشکر نماییم.

نظر شما