شناسهٔ خبر: 52250 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

حسب دستور وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت؛

برگزاری اولین جلسه با هیئت رئیسه نظام مهندسی استان فارس

جلسه اولین جلسه مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی با هیات رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان در استان فارس تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس، علی بخش رستمی مدیرکل دفتر مدیریت  عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی در جلسه ای که با حضور اعضای هیات رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس تشکیل شده بود گفت: نظام مهندسی ساختمان و راه و شهرسازی در دستگاه هستند که در کنار یکدیگرند و با هم تعامل و هماهنگی دارند.

وی اضافه کرد: در جلسه ای که با وزیر راه و شهرسازی با مدیران کل استانها داشتند تاکید کردند که در تمام استانها مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان راه و شهرسازی و دکتر مظاهریان معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی جلساتی با هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استانها داشته باشند و نقطه نظرات آنها و پیشنهادات آنها را در خصوص بخشنامه تعارض منافع به وزارتخانه منتقل نمایند.

رستمی خاطرنشان ساخت: جلسهای که با اعضای هیات رئیسه سازمان نظام مهندسی استان فارس برگزار شد بحث و تبادل نظر در خصوص بخشنامه انجام شد و بسیار مطلوب و پربار بود و مقرر گردید هیات رئیسه نظام مهندسی استان فارس در جهت اجرایی شدن این بخشنامه همراه و همسو با  وزارت راه و شهرسازی همکاری لازم را داشته باشند.

نظر شما