شناسهٔ خبر: 52256 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیركل بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی كشوری خبر داد:

تداوم عملیات جستجو و نجات سرنشینان هلی‌کوپتر سانحه دیده مسیر لاوان - کیش/ نجات جان كمك خلبان و انتقال ۲ تن از اجساد

هلي‌كوپتر مدیرکل بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری گفت: عملیات جستجو و نجات سرنشینان هلیکوپتر سانحه دیده ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری حسن رضایی فر اظهارداشت: هلی كوپتر بل ۲۱۲ متعلق به شركت هلی كوپتری ایران با  ۵ سرنشین كه از روی سکوی  نفتی حوالی جزیره لاوان به سمت جزیزه كیش در پرواز بود، اندكی پس از برخاستن دچار سانحه شد.

وی با اشاره به ماموریت هلی كوپتر مذكور درخصوص انتقال یکی از کارکنان  سکوی نفتی، كه دچار حمله قلبی شده بود، عنوان كرد: پس از درخواست شركت نفت فلات قاره، این هلیكوپتر در ساعت ۲۰:۱۵ به وقت محلی از جزیره لاوان به سمت سكوی رسالت به پرواز درآمده و در حدود ساعت ۲۰:۵۴ با حمل بیمار و دو نفر همراه به پرواز درآمده كه اندكی پس از پرواز دچار سانحه می شود.

مدیركل بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی كشوری افزود: بلافاصله پس از وقوع سانحه عملیات امداد و نجات آغاز شده و تاكنون موفق به نجات جان كمك خلبان و انتقال دو تن از اجساد می شوند كه با توجه به شرایط خاص حاكم بر منطقه عملیات جستجو برای دو سرنشین دیگر  ادامه دارد.

رضایی فر افزود: هم اكنون تیم بررسی سانحه سازمان هواپیمایی كشوری به منطقه اعزام و كماكان عملیات جستجو و نجات مفقودین ادامه دارد./

نظر شما