شناسهٔ خبر: 52309 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

سردار سنایی راد در گردهمایی فرماندهان و اعضای شورای مركز پایگاه‌های بسیج راه‌آهن:

روحیه بسیجی باید در عمل نشان داده شود

سنایی راد معاون سیاسی ستاد كل نیروهای مسلح با تاكید بر اینكه افزایش رضایت مندی مردم موجب افزایش اقتدار نظام می شود، گفت: روحیه بسیجی باید درعمل نشان داده شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سردار سرتیپ پاسدار رسول سنایی راد در گردهمایی فرماندهان و اعضای شورای مركز پایگاه‌های بسیج راه آهن ضمن تبریك ایام ماه رجب ، اعیاد شعبانیه و روز پاسدار افزود: امروزه محبوبیت نظام جمهوری اسلامی ایران موجب اقتدار آن می شود و چنانچه افزایش رضایتمندی مردم با كارآمدی دستگاه ها همراه شود، این اقتدار افزایش خواهد یافت .

وی با اشاره به اینكه چنین شرایطی تنها با بازگشت به روحیه ایثار و انقلابی گری دهه ۶۰ مهیا می شود اظهار داشت: عصاره این روحیه همان فرهنگ بسیجی است كه در زمان جنگ امتحان خود را پس داد و حضرت امام (ره ) درباره آن فرمودند كه نهادهای زیادی در جنگ ایفای نقش كردند اما گل سرسبد آنها بسیج بود .

معاون سیاسی ستاد كل نیروهای مسلح با بیان اینكه اگر فرهنگ و تفكر بسیجی بر فضای كشور طنین انداز شود چشم طمع بیگانگان به كشور دور خواهد شد، تصریح كرد: امروز باید به بسیجی شدن و بسیجی ماندن باز گردیم: همه دشمنی ها با كشور به این روحیه باز می گردد، در حال حاضر مسائل كشور حل شدنی است و مسئله حل نشدنی نداریم.

تعصب به كالای ایرانی از جنس شهید باكری 

معاون سیاسی ستاد كل نیروهای مسلح با اشاره به پیام سال مقام معظم رهبری گفت : ایشان خواستار ایجاد تعصب نسبت به مصرف كالای ایرانی شدند و این تعصب از نوع غیرت و تعصب شهید باكری است

سردار سنایی راد با اظهار تاسف از اینكه امروزه كالاهایی ایرانی در قیمت و كیفیت قابل مقایسه با كالاهای خارجی نیستند، خاطر نشان كرد: كالای تولیدی ایران باید در طراز شهروند یك كشور انقلابی باشد .

معاون سیاسی ستاد كل نیروهای مسلح در ادامه با بیان اینكه ایران توانسته است در عرصه موشكی بازدارندگی ایجاد كند، تصریح كرد: اراده چند جانبه و فولادین برای حمایت از كالای ایرانی لازم است .

سنایی راد با یادآوری اینكه در هر جا روحیه بسیجی دهه ۶۰ را داشته ایم ، درخشیده ایم ، تصریح كرد: جزو قدرتهای موشكی دنیا هستیم و در نانوتكنولوژی، علوم پزشكی، فضایی حرف برای گفتن داریم .

گفتنی است پس از سخنان سردار سنایی راد معاون سیاسی ستاد كل نیروهای مسلح، احكام مسئولیتی فرماندهان بسیج راه آهن به آنها اهدا شد

همچنین از سوی بسیج راه آهن ، تندیس افتخار و حماسه دفاع مقدس و كتاب حماسه جاوید و نقش راه آهن در دفاع مقدس به سردار سنایی راد معاون سیاسی ستاد كل نیروهای مسلح به عنوان یادگار اهدا شد .

برچسب‌ها:

نظر شما