شناسهٔ خبر: 52318 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان تاکید کرد:

مسئولیت حساس مشاوران در انجام پروژه های راهداری

جاده معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان از مشاوران به عنوان بازوان نظارتی راهداری نام برد و بر اهتمام بیشتر مشاوران در انجام امور محوله تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان،  میرداد میردادی در نشست با مشاوران اداره راهداری در بندرعباس، توجه ویژه به راندمان کاری و افزایش کیفیت در انجام کار توسط مشاوران از ضروریات كار آنها دانست و گفت: مشاوران مسئولیت حساسی در انجام پروژه بر عهده دارند که باید به این رسالت، به خوبی واقف باشند.

وی ارزیابی مستمر مشاوران در طول سال را از اولویت های راهداری برشمرد و با یادآوری اینکه تائیدیه پروژه ها از مسئولیت های کلیدی مشاوران است، افزود: همه ما باید برای ارائه خدمات بهتر از مسائل حاشیه ای فاصله بگیریم.

معاون راهداري  از برنامه ریزی برای حمایت بیشتر از مشاوران خبرداد و در عین حال تاکید کرد: مشاوران باید از صفر تا صد اجرای پروژه ها را پاسخگو باشند.

 وی با اذعان به اینکه برای اجرای پروژه ها در سال جاری سعی می شود تا جایی که امکان دارد از مشاوران درون استانی استفاده شود، عنوان کرد: همه تلاش مجموعه راهداری بر این است تا هر چه زودتر مطالبات مشاوران پرداخت شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان در پایان از «ایمنی راه ها» به عنوان یکی از اولویت های نخست راهداری در سال 97 ذکر کرد و یادآور شد: برای تحقق این مهم عملیات بهسازی محورها در دستور کار قرار دارد.

شاهرخ سالاری، رییس نگهداری راه های معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان نیز بر توجه بیشتر مشاوران در اجرای پروژه های راهداری به ویژه روکش آسفالت محورهای مواصلاتی و پروژه های نیمه تمام این حوزه استان تاکید کرد.

نظر شما