شناسهٔ خبر: 52360 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فراهانی خبر داد:

مهار آتش وسیع در نیزارهای اروندرود با همکاری واحد دریایی بندر خرمشهر

مهار آتش معاون دریایی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر از حضور به‌موقع تیم واکنش سریع به همراه شش فروند قایق و یدک‌کش‌های اطفای حریق این اداره کل در عملیات مهار آتش‌سوزی نیزارهای اروندرود خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، مهدی فراهانی، معاون دریایی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: ساعت ۱۶ عصر جمعه (۳۱فروردین) بلافاصله پس از دریافت پیامی مبنی بر وقوع حریق در نیزارهای اروندرود نیروهای امداد و نجات واحد دریایی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته وی، نیروهای عملیات واحد دریایی بندر خرمشهر توسط پنج فروند یدک‌کش آتش‌خوار و یک فروند قایق تا ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه با همکاری نیروهای آتش‌نشانی شهرداری خرمشهر، آتش‌سوزی در نیزارهای نوار مرزی اروندرود را از طریق خاکی و آبی مهار کردند.

وی ادامه داد: در ساعت ۲۰ نیز مجدداً با اعلام شعله‌ور شدن زبانه‌های آتش، بار دیگر نیروهای امدادی با استفاده از شناورهای آتشخوار وارد عمل شدند و ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه به‌طور کامل مهار شد.

معاون دریایی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر محل وقوع سانحه را از یادمان علقمه تا کشتی‌سازی شهید موسوی عنوان کرد و افزود: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی و مالی به همراه نداشته است.

فراهانی یادآور شد: در جریان عملیات اطفای حریق فرماندار و فرمانده هنگ مرزی خرمشهر نیز حضور داشتند.

بنا بر اعلام فرماندار خرمشهر این آتش‌سوزی در نیزارهای خط ساحلی اروندرود سهوی بوده است.

برچسب‌ها:

نظر شما