شناسهٔ خبر: 52361 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مديرکل فرودگاه‎های استان گلستان خبر داد:

آغاز پروازهای بندرعباس- گرگان- بندرعباس از ۳ اردیبهشت

فرودگاه گرگان مديرکل فرودگاه‎هاي استان گلستان با اعلام خبر بر قراری پروازهای بندرعباس-گرگان-بندرعباس گفت: روز سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ شاهد انجام پرواز افتتاحیه در این مسیر خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‌ عمومي فرودگاه‌هاي استان گلستان، رامین آذری گفت: به دلیل درخواست‎های مردمی و با توجه به نیازسنجی انجام شده، برقراری پرواز بندرعباس در دستور کار قرار گرفت و با پیگیری‎ها و هماهنگي‌هاي انجام شده، این پرواز در روزهای دوشنبه توسط هواپیمایی قشم برقرار خواهد شد.

 وی با بیان اینکه این برای اوّلین بار است که مسیر بندرعباس در فرودگاه گرگان برقرار می‎شود، افزود: روز دوشنبه، ۳ اردیبهشت ۹۷ شاهد انجام پرواز افتتاحیه در این مسیر خواهیم بود و امیدواریم با استقبال خوب هم استانی‎های عزیز شاهد افزایش پرواز در این مسیر باشیم .

این پرواز توسط هواپیمای فوکر F۱۰۰ در ساعت ۹:۳۵ از بندرعباس انجام می‎شود و ساعت ۱۲:۲۵ دقیقه همان روز از گرگان به سمت بندرعباس باز می‎شود.

گفتنی است؛ بندرعباس علاوه بر جاذبه‎های گردشگری و تفریحی، به عنوان یکی از مبادی اصلی واردات و صادرات کشور است و به همین دلیل یکی از پرترددترین مسیرهای کاری تجار و بازرگانان کشور به شمار می‎آید.

نظر شما