شناسهٔ خبر: 52432 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد:

جاده پارس‌آباد - سربند چهار بانده می‌شود

نشست مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در جلسه بررسی مسائل و مشکلات طرح‌های حوزه راه و شهرسازی تسریع در روند اجرای طرح چهار بانده کردن مسیر پارس‌آباد به سربند را از خواسته‌های به‌حق مردم این منطقه دانست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان در جلسه بررسی مسائل و مشکلات طرح‌های حوزه راه و شهرسازی در فرمانداری پارس‌آباد تسریع در روند اجرای طرح چهار بانده کردن مسیر پارس‌آباد به سربند را از خواسته‌های به‌حق و جدی مردم این منطقه دانست و گفت: این جاده ترانزیتی از راه‌های ارتباطی پرتردد و حادثه‌خیز استان محسوب می‌شود که با اتمام این طرح شاهد کاهش چشمگیر حوادث جاده‌ای و افزایش رضایتمندی مردم خواهیم بود.

حیدری با اشاره به اهمیت این طرح گفت: برای این طرح ملی که اولویت نخست راه و شهرسازی در منطقه شمال استان به شمار می‌رود ۲۴۰ میلیارد ریال قرارداد بسته شده و امیدواریم با تأمین اعتبار مورد نیاز و پرداخت مطالبات پیمانکاران شاهد تسریع در روند اجرای پروژه باشیم.

وی همچنین افزود: کار احداث ساختمان کتابخانه مرکزی شهرستان پارس‌آباد نیز پس از سال‌ها وقفه، به زودی از سر گرفته می‌شود.

وی بیان کرد: برای تکمیل این طرح به عنوان یکی از طرح‌های مهم و اولویت‌دار راه و شهرسازی حدود ۳۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

حیدری از تکمیل و افتتاح ساختمان بخشداری اسلام‌آباد تا یک ماه آینده و نیز احداث یک باب خانه محله و یک باب خانه سلامت هر کدام با زیربنای ۲۰۰ مترمربع تا پایان امسال در این شهرستان خبر داد و گفت: خانه محله پس از ساخت تحویل شهرداری و خانه سلامت به شبکه بهداشت و درمان تحویل داده می‌شود.

وی نسبت به اجرای طرح‌های خدماتی، فرهنگی، اجتماعی و عمرانی و برنامه‌های توانمندسازی در بافت‌های فرسوده و سکونت‌گاه‌های غیررسمی تأکید کرد.

شایان ذکر است پارس‌آباد در شمال اردبیل و در همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

نظر شما