شناسهٔ خبر: 52441 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نماینده مردم میناب، رودان، جاسک و سیرین در مجلس:

راه‌های روستایی جزو اولویت كار راهداری قرار دارند

جاده روستایی نماینده مردم میناب، رودان، جاسک و سیرین در مجلس گفت: تلاش جهت ساخت و ساز جاده های استان باید با عزم بیشتری صورت پذیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان هرمزگان، یکی از عوامل مهم در توسعه اقتصادی هر منطقه ایجاد و نگهداری شبکه راه‌های استانی و روستایی است که در بهبود بخشیدن به وضع صنعتی ، کشاورزی و بازرگانی حائز اهمیت است.  در همین راستا حجت الاسلام ذوالقدر نماینده مردم میناب، رودان، جاسک و سیریک در مجلس شورای اسلامی در نشست با مدیركل راهداری و حمل و نقل جاده ای ضمن تشكر از تلاش و فعالیت اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت : تلاش جهت ساخت و ساز جاده های استان باید با عزم بیشتری صورت پذیرد.

داریوش باقر جوان مدیر كل راهداری و حمل و نقل جاده ای در این دیدار گفت : لكه گیری جاده های دارای خرابی شروع شده و مقرر گردید كه روكش و تعریض در مسیر جاده های شهرستان جاسك انجام شود.

وی افزود: جاده كندان در حوزه شهرستان سیریك به طول ۷ كیلومتر و ۳۰۰ متر نیاز به روكش دارد و در دست مطالعه است و روستاها نقش به سزایی در اقتصاد استان دارد و جز اولویت كار این اداره كل قرار دارد.

باقر جوان گفت: در حوزه شهرستان رودان بخش رودخانه و روستای بیكاه بطول ۱۲ كیلومتر روكش بزودی انجام میگردد.

مدیر كل راهداری و حمل و نقل جاده ای در پایان با تاکید بر نبود اعتبار كافی در بخش راهداری و نگهداری از راه ها گفت: این مساله موجب شده تا حدودی روند كار با کندی پیش برود.

نظر شما