شناسهٔ خبر: 52453 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جنوب استان کرمان انجام شد:

رفع تصرف ۷ هزار و ۴۶۰ مترمربع از زمین‌های جنوب کرمان طی فروردین ۹۷

رفع تصرف فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: طی یک ماه گذشته ۷۴۶۰ مترمربع از اراضی ملی جنوب کرمان که مورد ساخت و ساز قرار گرفته بود از دست متصرفان خارج شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان، سرهنگ مصطفی ابرهام گفت: طی یک ماه گذشته ۷ هزار و ۴۶۰ مترمربع از اراضی جنوب کرمان به دولت بازگردانده شد، وی ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده را ۷۳۸۰ میلیون ریال عنوان کرد.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی جنوب کرمان تصریح کرد: همچنین در طول این مدت با عنایت به تأکیدات مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان مبنی بر راه‌اندازی گشت‌های شبانه‌روزی به منظور مبارزه با زمین‌خواری و بسیج کلیه امکانات و نیروها در جهت حراست و مراقبت از  اراضی دولتی و جلوگیری از هرگونه تعرض و تصرف و اعزام تیم گشت هدفمند به حوزه استحفاظی املاک و اراضی و مقابله با متصرفین و متجاوزین به اراضی دولتی و هماهنگی و تعامل با نیروهای انتظامی و مقامات قضائی نیز جهت سیر مراحل قانونی در جهت اخذ دستور قضائی انجام پذیرفت.

وی در خصوص مکان رفع تصرفات انجام گرفته نیز اظهار کرد: رفع تصرفات از شهرستان‌های جیرفت، رودبارجنوب، ساردوئیه، کهنوج بوده است.

سرهنگ ابرهام بیان کرد: با توجه به گستردگی اراضی در جنوب کرمان و علیرغم تلاش و اهتمام شبانه‌روزی پاسداشت از این نعمات بزرگ الهی بدون کمک و مشارکت مردم عزیز امکان‌پذیر نیست،  لذا از همه آحاد ملت شریف جنوب کرمان خواست در صورت مشاهده هرگونه تصرف اراضی مراتب را توسط شماره تلفن ۰۹۱۳۷۲۵۲۹۳۷ که به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت اطلاعات است، به یگان حفاظت اطلاع‌رسانی فرمایند.

نظر شما