شناسهٔ خبر: 52474 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

راستاد در نشست صمیمانه با ایثارگران عنوان کرد:

ایثارگران روحیه فداکاری و از خودگذشتگی را به نسل‌های بعدی منتقل کنند/ استفاده از تمام ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از ایثارگران

محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: از تمام ظرفیت ها قانونی جهت ارائه تسهیلات به ایثارگران و خانواده هایشان استفاده خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد در نشست صمیمی با ایثارگران این سازمان، ضمن تبریک روز جانباز به خانواده شهدا و ایثارگران، افزود: باعث افتخار بنده است که در سازمانی مشغول به خدمت هستم که مزین و معطر به عطر حضور ایثارگران و خانواده شهدا است.

وی افزود: متأسفانه در دهه چهارم انقلاب، به مرور؛ از تعداد نسل ایثارگر در دستگاه های دولتی کم می شود و این خسرانی برای سازمان ها و تشکل های اجرایی است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه باید در فرصت باقی مانده جهت خدمت به عزیزان ایثارگر استفاده لازم را ببریم، اظهار داشت: ایثارگران گرامی هم باید از این مجال باقی مانده بهره ببرند و روحیه فداکاری و از خودگذشتگی را به نسل های بعدی به منتقل کنند و به یادگار بگذارند.

راستاد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ظرفیت‌های پیش‌بینی شده در قانون ششم توسعه جهت کمک به ایثارگران، خاطر نشان کرد: از تمام ظرفیت‌ها قانونی با رویکرد مثبت جهت ارائه تسهیلات به اقشار مختلف ایثارگران و خانواده‌هایشان استفاده خواهد شد.   

پیش از سخنان مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، جعفر مفاخری نماینده ایثارگران این سازمان از حسن توجه و عنایت مدیرعامل سازمان بنادر به مقوله ایثارگری و خانواده‌های رزمندگان، گفت: طی سال های گذشته کمتر به خاطر داریم که مراسم بزرگداشتی در این سطح برای ایثارگران تدارک دیده شده باشد.

این ایثارگر و اسیر ٨ سال دفاع مقدس، با اعلام اینکه ایثارگران قشر مظلوم و کم ادعایی هستند که نیاز به حمایت دستگاه های دولتی دارند، افزود: ایثارگران از وفادارترین نیروها در میان کارکنان هر سازمان محسوب می شوند و در هر شرایطی از نظام و کشور دفاع خواهند کرد.

نظر شما