شناسهٔ خبر: 5249 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با حضور محمدسعید ایزدی؛

بازارچه خیریه حامیان سرزمین من؛ ایران افتتاح شد

بازارچه خیریه حامیان سرزمین من ایران «بازارچه خیریه حامیان سرزمین من؛ ایران» صبح امروز، پنجشنبه 21 اسفندماه با حضور محمدسعید ایزدی مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، صبح پنجشنبه 21 اسنفدماه «بازارچه خیریه حامیان سرزمین من؛ ایران» با حضور محمدسعید ایزدی مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران، سید محمد بهشتی رئیس پژوهشگاه سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، حسن موسوی چلك، رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران، مجید روستا و سعید اسلامی از اعضای هیئت مدیره عمران و بهسازی شهری ایران و شادمهر راستین، استاد دانشگاه در عمارت مسعودیه افتتاح شد.

این بازارجه که با هدف ارتقای سطح کیفیت زندگی شهری و ترویج فرهنگ شهری و محله محوری برگزار ‌شد، بهانه‌ای است تا پل ارتباطی میان مردم و مدیران دولتی ایجاد شود و از کارآفرینانی که در حوزه فرهنگ شهری فعالیت دارند، حمایت صورت بگیرد.

در این بازارچه تعداد قابل توجهی از شرکت‌های تولید‌کننده موادغذایی، صنایع دستی و موسسه‌های مشابه، همچنین شرکت‌ها و نهادهای خیریه همانند کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی کشور و دیگر سازمان‌های خیریه‌ خصوصی و مردم نهاد (سمن) حضور یافتند.

همیاران اصلی این بازارچه کارآفرینان ساکن در محلات هدف بازآفرینی شهری و سازمان‌های مردم نهاد مرتبط با اهداف و ماموریت‌های بازآفرینی شهری فعال در زمینه‌های محیط زیستی و اجتماعی هستند.

از برنامه‌های جنبی بازارچه خیریه عمران و بهسازی به حضور تعدادی از هنرمندان عرصه سینما، تلویزیون و تئاتر، اجرای موسیقی به صورت زنده، اجرای تئاتر خیابانی، حضور صداپیشگان رادیو و تلویزیون برای اجرای برنامه‌های طنزآمیز و فروش محصولات خیریه می‌توان اشاره کرد.

بازارچه خیریه عمران و بهسازی در عمارت مسعودیه تهران در میدان بهارستان، خیابان اکباتان پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب با حضور مسئولان و هنرمندان برگزار می‌شود. مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران و دیگر مدعوین بعد از مراسم افتتاح از غرفه‌های بازارچه بازدید به عمل آوردند./

 

 

 

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما