شناسهٔ خبر: 52501 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

در حکمی از سوی مدیرکل فرودگاه مهرآباد صورت گرفت:

معرفی رییس جدید اداره ایمنی و آتش‌نشانی مهرآباد

فرودگاه مهرآباد مدیر فرودگاه مهراباد ضمن تقدیر از زحمات هادی عزیز آبادی فرهانی، رییس سابق اداره ایمنی و آتش نشانی فرودگاه مهرآباد، غلام فراهانی نوده را به عنوان رییس جدید این اداره منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین المللی مهرآباد، در مراسمی که با حضور میرسعید صفی نیا  مدیرکل فرودگاه مهرآباد، حمید حاجی بیگی مدیر کل ایمنی وآتش نشانی و تنی چند از مدیران و معاونین اداره کل مهرآباد و ستاد برگزار شد؛ از زحمات هادی عزیز آبادی فراهانی قدردانی شده و غلام فراهانی نوده به عنوان رئیس ایمنی وآتش نشانی فرودگاه معرفی شد.

در آغاز مراسم تودیع و معارفه، صفی نیا  ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی شائبه هادی فراهانی گفت: در روزهای سخت در فرودگاه مهرآباد اقای فراهانی نیز چون دیگر همکاران فرودگاه مهرآباد در حوزه ایمنی وآتش نشانی در راستای برقراری پروازهای ایمن تلاش زیادی نموده اند که جا دارد مجددا در اینجا از ایشان تشکر وقدردانی نمایم .

وی افزود: من  همواره سعی می کنم اگر قرار باشد  انتصابی در فرودگاه مهراباد صورت پذیرد  از بدنه فعال و از خود مجموعه مهرآباد  باشد تا مدیران جدید نیز از کم و کیف مسئولیت پیش روی خود آگاهی و مشرفیت عملیاتی کامل داشته باشند.

مدیر فرودگاه مهرآباد ادامه داد: با توجه به تجارب ارزشمند هادی فراهانی در حوزه ایمنی  و همچنین مجموعه آموزش و پیشگیری انتظار می رود تا گامهایی موثر و تاثیر گذاری با رویکرد ایمنی در فرودگاه  و کاهش حوادث برداشته و شاهد تدوین برنامه های هدفمند و زمان بندی شده ای در ایمنی فرودگاهی باشیم.

سپس حمیدحاجی بیگی مدیر کل ایمنی وآتش نشانی شرکت فرودگاهها وناوبی هوایی ایران : اهداف کلی تغییرات و انتصاب را رشد و تعالی و حرکت پر شتاب تر به سوی استانداردهای جهانی  عنوان کرد و گفت: در حوزه ایمنی اقدامات خوبی در چند سال گذشته در فرودگاهها انجام شده است .

وی ادامه داد: ایمنی وآتش نشانی فرودگاه مهرآباد به مشابهه یک دانشگاه می ماند که در این دانشگاه هر اتش نشان آن مانند یک استاد می تواند در فرودگاههای دیگر شرایط خاص ایمنی را تدریس کند.

حاجی بیگیبا تاکید بر تمرین و ممارست در آمادگی جسمانی پرسنل گفت: هر روز یک آتش نشان باید با روز قبل آن متفاوت و ورزیده تر باشد زیرا علاوه بر امکانات وتجهیزات استاندارد روز دنیا آمادگی پرسنل نیز یک لازمه لاینفک آمادگی یک ایستگاه است.

سپس در خاتمه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات هادی فراهانی در دوران تصدی خود، از زحمات ایشان تقدیر و سپس با اهدا ابلاغ حکم غلام فراهانی نوده در سمت رئیس اداره  ایمنی وآتش نشانی  فرودگاه مهرآباد معرفی شد.

نظر شما